lørdag 17. juli 2010

VISUM i boks

1Ja, du hørte riktig! Visum er i boks! Endelig noe som er på plass!

Det eneste som mangler nå er familie og avreisedato (som kommer når jeg får familie).

Mange har spurt meg om jeg gruer meg, og om jeg kommer til å savne alt, og om jeg har sommerfugler i magen. Helt ærlig kjenner jeg ikke en dritt enda. Jeg føler at jeg ikke har noe å glede meg til frem til den dagen jeg får familie. Sikkert mange som ikke
helt skjønner dette, men slik er det. Jeg må innrømme at jeg fikk et lite sug i magen da visumet mitt kom i dag. Det er jo en viktig del av turen, selve visumet. Uten det vil jeg ikke komme inn i USA.

Jeg trenger et sted å se frem til. Akkurat nå ser jeg faktisk bare for meg New York, for det er noe jeg vet kommer til å skje. Har mine mistanker om at jeg havner i New Jersey. Jeg håper faktisk at jeg gjør det, for i følge det jeg har funnet ut, er nesten hele staten en eneste stor storby, noe jeg tror jeg kan takle ;)

Ja, da sitter jeg å venter på familien min da :) Gleder meg veldig!

smell yah later!

1 kommentar:

  1. hoho :D liker at du også har blogg andrea :D min: helenepharby.blogg.no , lol, så kan vi følge hverandre :D uuh, dette ble en reklame-spam kommentar <3


    Helene <3

    SvarSlett