søndag 18. juli 2010

Bryllup

Ja da sitter jeg her fortsatt uten familie :)

Egentlig skulle jeg mest ønske at jeg fikk en dato snart. Er så mye jeg enten takke ja eller nei til.
Første avreisedato er allerede 30. juli, noe jeg ikke tror jeg kommer til å være med på (eller ber til høyere makter om at jeg ikke kommer til å være med på). Dette er fordi min onkel og tante skal gifte seg den 31. juli. Det er noe jeg har venta på i år og da. Herregud! At det liksom skulle ta åtte år og to barn før de fikk fingern ut av ræva...

Dette blir faktisk mitt første bryllup. Har aldri vært i et bryllup før. Da jeg var liten var mitt høyeste ønske å være brudepike, men neida.. vi passer på å gifte oss nå som jeg er for stor til å være det. Jaja, en bryllup blir det på meg i hvertfall :D























Synes denne kjolen er fin :) Min drømmekjole er stroppeløs A-formet kjole med litt slep :) Nesten sånn som denne


Ja, da satser vi på å få familie i løpet av uka.. håper jeg

Smell yah later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar