onsdag 18. august 2010

Hello peeps :D

Ja i dag starta skolen for de andre dødelige, mens jeg sitter hjemme. Sjiiipt
Sendte en mail til Exlporius i dag og hørte om det var noe nytt, men det var det ikke. Kjenner jeg føler meg litt glemt her jeg sitter; Uten familie og uten sted. Dette er visst veldig normalt, men uansett. JEG TRENGER EN FAMILIE NÅ !!!

Snart møter jeg veggen! Det er jeg sikker på! Nå synes jeg at jeg har sittet på pinebenker i litt for lang tid nå. Det er faktisk over 150 dager siden de begynte å lete etter familie til meg. Er sikker på at jeg ligger nederst i bunken, og så glemte de å finne en familie til meg. :/ Det hadde liksom bare vært såå typisk.

Ja, dette ble et sytete innlegg... Synes jeg fortjener det nå.

2 kommentarer:

  1. Nå kan du ikke syte lenger kjææære :D :D :D :D :D :D :D :D <3 <3

    SvarSlett
  2. Endelig da... dette blir super bra, misunner deg litt, kunne gjerne vært sånn utveksling for oss litt eldre og...
    Dette kommer til å bli helt rått, gleder meg til å følge bloggen din. Masse klem. Og ha en fin flytur og så forventer vi oppdatering når du er ajour med hjernen etter turen "over there".

    SvarSlett