fredag 20. august 2010

sanndrømt!

Jeg er sikker på at jeg er sanndrømt! I et innlegg lenger ned på siden skrev jeg om et mareritt jeg hadde hatt. Der skrev jeg at jeg drømte at jeg havnet i verste tornado land og det var så sinnssykt mye tornadoer at jeg ikke rakk å komme meg ut en gang før året var omme.

It looks like I've been sanndrømt! Gud! Arkansas ligger visst midt i tornadobeltet. Og I lille Norman (byen jeg skal bo i med bare 500 innbyggere) ble 7 av byens 8 kirker ødelagt av en tornado. Det jeg synes er mest imponerende er at en så liten by har såå mange kirker!

:) har snakket litt med verts-moren min. Hun virker kjempehyggelig! Tror jeg kommer til å trives veldig der borte! Jeg skal visst gå på skole med hennes barnebarn.

Skal skrive en lang mail til henne etterpå med masse bilder og sånt :D

Smell yah later




2 kommentarer:

  1. I WANT FLERE INNLEGG! - sverre

    SvarSlett
  2. Oppdater Andrea :D :D <3 forstår om du ikke har tid da :P

    SvarSlett